poniedziałek, 28 maja 2012

Autor

Mam na imię Dagmara, mam 15 lat (13 czerwca) i mieszkam w Kotlinie Kłodzkiej w woj. dolnośląskim. Mam obecnie o czternaście lat młodszą siostrę - Olę i kochanych rodziców. Mój tata pracuje w Holandii, a mama zajmuję się domem. Mam brązowe włosy i również ciemnobrązowe oczy (przy narodzinach czarne) Interesuję się archeologią, więc jak pewnie się domyślacie chce w przyszłości zostać panią archeolog. Na ścianach mojego pokoju znajdziecie głównie plakaty BTR (znajdujące się na łóżkiem i biurkiem), ale też Black Eyed Peas, Ashley Tisdale, Rihanny, Taylor Swift i Taylora Lautnera (nad komputerem). Przeglądając moją playlistę natrafilibyście na piosenki BTR, BEP, i Taylor Schwift. Ale nie zabrakło by też Rihanny czy Katy Perry. Z rodzimych gwiazd najwięcej jest piosenek Ewy Farny. Na mojej biblioteczce przeważają książki historyczne, ale znajdzie się też ostatni tom HP, pierwsze trzy domy Domu Nocy, wszystkie książki Ricka Riordana i seria Tunele. Dzięki mojej fascynacji literaturą zaczęłam pisać, co jest moim planem na życie B, podobno nawet mi to wychodzi. Obecnie pracuje nad opowiadaniem Big Time Rush Sister . To chyba wszystko, jakbyście mieli pytania, proszę pytać. Mój numer gg: 4522629

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz